Сучасний світ насичений інформаційними ресурсами, які формують наше бачення про новинки та тенденції з приводу різних галузей. Широкоформатний друк – це основа зовнішньої реклами, яка оточує нас на вулицях, а особливо у прохідних місцях. Розвиток ринкових відносин надав вагомий поштовх для просування унікальних, відмінних пропозицій та залучення нових клієнтів. Конкуренція сформувала розвиток нових потрібних напрямків, без яких сучасна реклама просто не змога б існувати. Широкоформатний друк є основою будь-якої зовнішньої реклами, саме тому його стрімкий розвиток зайняв короткий проміжок часу. Широкоформатний друк був започаткований у вісімдесятих роках двадцятого століття та набув широкого поширення та вдосконалення із розвитком технологій. Відповідно розрізняють чотири типи широкоформатного друку, який використовують в залежності від потреби застосування. Адже широкоформатний друк може використовуватись не лише для розміщення зовнішньої реклами, інтер’єрні зображення набули широкого поширення у мистецтві, виставкових заходах та презентаціях брендів. Такі макети виглядають вражаюче, адже об’ємні банера для інтер’єрного розміщення ідеально переносять тематику заходу. Є суттєва різниця між друком для банерів зовнішньої реклами та інтер’єрних макетів, яка відрізняє типологію широкоформатного друку.
Як відомо реклама є рушійною складовою продажів. Просування новинок, брендів та акційних пропозицій давно стало звичною справою. Зовнішня реклама є основою інформування цікавих новинки та акційних пропозиції. Реклама на білбордах, сітілайтах та лайпостери наповнює наше місто, пропонуючи чимало цікавого та абсолютно не була б реальною без використання широкоформатного друку. Для друку зовнішньої реклами використовують широкоформатний друк сольвентним чорнилом. Макети надруковані сольвентним чорнилом стійкі до погодних умов, що є основною перевагою над решта чорнил широкоформатного друку. Макети надруковані сольвентним чорнилом стійкі до попадання дощу та не розмивають картинку, також не вигорають на сонці та максимально точно переносять інформацію. Широкоформатний друк сольвентним чорнилом дарує стійкість картинки до стирання та зберігає зовнішнє зображення тривалий проміжок часу. Широкоформатний друк набув широкого поширення саме завдяки розвитку реклами, яка нас оточує та інформує про ряд новинок та цікавих подій. Інформування про акційні пропозиції, унікальні послуги, товари широкого вжитку реальні завдяки розвитку широкоформатного друку.
Широкоформатний друк сольвентним чорнилом може бути здійснений на матеріалі широкого асортименту, а саме, самоклейна вінілова плівка, банерне полотно, плівка One Way Vision, папір Black lite, папір Blue back, пластик Back lite, текстиль, полотно. В залежності від потреби широкоформатний друк виконують на різних матеріалах.
Папір Black lite використовують для просвітних зображень. Він є вологостійким та здатний розсіювати світло по усій частині зображення. Широко використовується для розміщення реклами на сіті-лайтах та лайтбоксах. Папір Blue back волгостійкий папір із синьою основою, яка дає можливість наклеювати папір на темну основу без просвітлення зображення. Широкоформатний друк на самоклейкій вініловій плівці широко використовується у рекламі на транспорті, при заклеюванні вікон також розміщають на вікнах магазинів та офісних приміщеннях. Найпоширеніша плівка, на які здійснюють широкоформатний друк є плівка марки Oracal. Для зовнішнього застосування використовують глянцеву плівку, яка менше втягує пил, а от для друку інтер’єрних макетів використовують матову плівку, у якій відсутній надлишковий блиск. Плівка One Way Vision є самоклеючою прозорою плівкою, яку розміщають на вітринах для проникнення світла. Широкоформатний друк із використанням текстилю має широке застосування у зовнішній рекламі. Виготовлення прапорів, декорацій та художніх полотен набуло широкого поширення. Загалом увесь текстиль можна розділити на просвітний та непросвітний. Широкоформатний друк на просвітному текстилі зберігає зображення на звороті, а друк на не просвітному матеріалі надає чіткість зображення на лицьовій його частині. Широкоформатний друк на полотні імітує художнє полотно, завдяки фактурній поверхні та може складатись із натуральної чи штучної основи.
Широкоформатний друк є основою різнотипної реклами. Саме завдяки розвитку широкоформатного друку стають реальними до виконання ряд цікавих ідей, що відрізняє просування новинок від діючих стандартів та використання типової реклами. Широкоформатний друк надає широкий спектр пропозицій, із допомогою, яких реклама є багатогранною та нетиповою.